Dogodki in novice

Erasmus+ 2. mednarodno srečanje - Trst in Ljubljana

Ena izmed aktivnosti mednarodnega projekta Erasmus+ Involve me and I learn, pri katerem smo sodelovali dijaki 1. d oddelka, je bila tudi dijaška izmenjava. Več o projektu Erasmus+ Involve me and I learn»

Tako je v začetku marca 5 dijakinj 1. D oddelka obiskalo sovrstnike v Trstu, kamor so prispeli tudi dijaki iz Španije, Grčije, Islandije in Finske. Po treh dneh gostovanja v Italiji smo se vsi skupaj odpravili v Ljubljano, kjer smo preživeli še tri dni. V teh dneh je 32 dijakov 1. D oddelka gostilo 47 tujih dijakov in 18 profesorjev. Kako so dogajanje v Trstu in Ljubljani doživljale naše dijakinje, pa si lahko preberete v spodnjem zapisu.

V nedeljo, 1. marca 2015, se nas je 5 dijakinj Gimnazije Vič s profesorico Matejo Legan odpravilo v Trst. Kombi nas je odložil na Opčinah, kjer so nas pričakali gostitelji in tako smo prvi večer preživele z družinami, ki so nas gostile.

Naslednje jutro smo se odpravili proti Liceju Franceta Prešerna v Trstu, kjer smo prvič srečali dijake iz ostalih petih držav, ki so vključene v ta projekt. Na poti v šolo smo si lahko ogledali prečudovit razgled na morje ter Tržaški zaliv. V šoli smo imeli zanimive delavnice npr. »Kako narediti dober selfie?«, spoznavali smo tudi italijanski ter slovenski jezik. Kasneje tega dne so nas italijanski dijaki odpeljali na ogled Trsta. Videli smo ogromno lepih stvari, celotna predstavitev pa je potekala v angleščini. Večer smo preživeli s svojimi gostitelji, ki so nas odpeljali na večerjo v mesto.

slika dogodka slika dogodka slika dogodka slika dogodka slika dogodka slika dogodka slika dogodka slika dogodka

V torek, 3. marca, smo se vsi skupaj zjutraj z vlakom odpeljali v Benetke, kjer nas je pričakalo čudovito spomladansko sonce. Ogledali smo si Doževo palačo, beneške ulice, trg Svetega Marka, itd. Nato smo se z ladjico odpeljali nazaj proti železniški postaji ter se odpravili nazaj proti Trstu. Tam so nas spet pričakali gostitelji in nas odpeljali domov, tako da smo naš zadnji večer v Trstu preživeli v krogu družine.

slika dogodka slika dogodka slika dogodka

Naš zadnji dan v Trstu, torej v sredo, 4. marca, smo dopoldne preživeli na šoli, kjer smo imeli predavanje gospoda Evgena Bavčarja, ki je govoril o Evropi kultur, kasneje pa so potekale različne delavnice (angleščina in naravoslovje). Popoldne smo se vsi skupaj odpravili na ogled Škocjanskih jam, s čimer se je začel slovenski del 2. mednarodnega srečanja. Po ogledu jam smo se odpeljali v Ljubljano, kjer so nas pričakali starši. Doma nas je čakala večerja in kmalu smo se odpravili spat, saj je bil za nami in pred nami naporen dan.

V četrtek, 5. marca, smo se v šoli zbrali ob 9h. Skupaj smo odšli v predavalnico, kjer so naši dijaki predstavili Gimnazijo Vič in Ljubljano. Po končani predstavitvi smo naše goste peljali na kratek ogled po šoli in jim pokazali učilnice, v katerih so kasneje prisostvovali pri dveh urah pouka. V jedilnici smo pojedli malico, nato pa sta sledili dve uri pouka. Po kosilu smo se peš odpravili v center Ljubljane, kjer smo jim pokazali glavne znamenitosti mesta in jih tudi na kratko predstavili v angleščini. Povzpeli smo se tudi na Ljubljanski grad, kjer nas je pričakalo sončno, a precej vetrovno vreme. Do večera smo bili v Ljubljani, nato pa smo jih peljali domov na večerjo.

V petek, 6. marca, smo se v šoli spet zbrali ob 9h in sledile so športne aktivnosti in priprava gibanice. Razdeljeni smo bili v dve skupini; prva skupina je zjutraj pripravljala gibanico, druga skupina je telovadila; po odmoru za malico pa smo se zamenjali. V tem času so imeli profesorji sestanek, na katerem so analizirali potek projekta ter določili nadaljnje aktivnosti. Ob 13h je sledilo kosilo, pri katerem je bila za sladico naša gibanica. Takoj po kosilu nas je pred šolo čakal avtobus, ki nas je odpeljal na Bled. Na Bledu smo si ogledali Blejski grad, potem pa smo imeli prosto. Med tem časom so lahko tujci poskusili blejsko kremno rezino, ki je bila v večini vsem zelo všeč. Domov smo se vrnili okoli 19h. Finci so se vrnili domov že v petek.

Grki so se odpravili na pot v soboto, 7. marca, zjutraj, z ostalimi pa smo se še enkrat vrnili v center Ljubljane, kjer so kupili spominke in imeli več prostega časa za ogled trgovin. Popoldan so se domov vračali še Španci in Tržačani, tako da so pri nas do nedelje ostali le še Islandci, s katerimi smo ostali v mestu do večera. V nedeljo, 8. marca, smo se v zgodnjih jutranjih urah poslovili še od njih.

Izmenjava se nama je zdela zelo zanimiva. Meniva, da je bila organizacija srečanja tako v Trstu kot pri nas zelo dobra, saj smo se učili, zabavali in spoznali drug drugega ter ugotovili, da imamo različne navade in običaje. S pomočjo izmenjave smo se veliko naučili ter utrjevali znanje angleškega jezika. Veselimo se nadaljnjega dela v projektu ter srečanja s tujimi dijaki na Islandiji v septembru 2015.